Sidor

tisdag 8 februari 2011

Väninnor av allra bästa sort

Mia

Lotta

I ett och ett halvt år delade jag hus med bland annat dessa två. Vi var sex tjejer som bodde tillsammans. En magisk tid i våra liv som satte sina spår. Lördagfrukostar som flöt in i förmiddagskaffe, förrymda minihamstrar och magkramps-skratt tillhörde tillvaron i vårt kollektiv. Jag saknar att ha ytterligare fem garderober till mitt förfogande.

Bilden på Lotta ska kanske bli lite mer färgglad så småningom eftersom Lotta är en färgstark kvinna. Simon håller på att lära mig jobba med hans ritbord och Corel Painter. Jag testade lite igår och det var fasligt roligt, men tog sin lilla tid.

3 kommentarer:

  1. Hej Vickan!
    Så himla kul att följa dig här, jag gillar verkligen din konst.
    Hoppas att jag kan få köpa något av dig när du kommer hem till Sverige.
    Hälsa Simon,
    kram Tess

    SvaraRadera
  2. Grymt snyggt viktoria!
    jätte kul att gå in och kolla alla din verk.
    hälsa simon. kramar / Johan Liljeroos

    SvaraRadera
  3. Vickan! Nu blir jag rörd, de är hur fina som helst!

    SvaraRadera