Sidor

tisdag 13 mars 2012

Maria syr och så vidare


Hurra! Min kompis Maria har startat blogg. Där kan man bl.a. titta på denna fina bilklänning. Jag älskar när mina vänner börjar blogga. Det är så skoj att kunna följa vad folk "bygger på för projekt i garaget" som vi brukar säga. Min syster Lovisa har inte börjat blogga än. Men jag längtar verkligen tills det sker för när jag en gång frågade henne vad hennes blogg skulle handla om sa hon som en blixt från klar himmel: "om katter, rymden och blommor" You gotta love that combo!


2 kommentarer:

  1. Åh, en klänning med färgglada bilar! Jag älskar den! Kan man få den i storlek 46, tack?
    Jag håller med och ser fram emot en blogg om katter, rymden och blommor. Kom igen Lovan!

    SvaraRadera
  2. Haha! Ja, visst vill man ha en bilklänning!

    Lovisas blogg måste bli verklighet. Känner att just den kombinationen av ämnen saknas. Ett hål i det stora nätet som måste fyllas.

    SvaraRadera