Sidor

måndag 1 augusti 2011

Födelsedags-maraton


Fem av åtta personer i vår familj fyllde år under juli månad. Detta medför en ökning av frekvensen på meningen: Viktoria, kan inte du rita ett kort? En klassiker! Ibland kommer den fem minuter innan presentöverlämnandet. Då muttrar jag bittert för mig själv och lommar iväg efter papper och penna. Men för det mesta älskar jag att rita kort. Detta fick pappa. Han blev skrämmande lik Alfons Åberg. För er som känner min familj kan ni roa er med att gissa vem som är vem på bilden.

3 kommentarer:

  1. Ååh sicket fint! Jag minns minsann den där frågan från Englandstiden.
    Anders är nåt av det mysigaste jag vet! Jag undrar bara en sak: Har dom bara en katt kvar??

    SvaraRadera
  2. JÄttefint kort! Skulle med säkerhet gå att sälja!

    SvaraRadera
  3. Måste alla män i jannerlandsklanen ha glasögon?

    SvaraRadera