Sidor

fredag 4 mars 2011

Angel man


När man åker skidor får man också åka mycket lift. I Österrike åkte jag bland annat lift med svåger Josef och vi pratade superhjältar. Vi kom fram till att det skulle va fint med en superhjälte med vingar istället för mantel. Så här är han, vår "Angel man". Angel man är en helt vanlig man på utsidan, men när en fara dyker upp, visar det sig att han har vingar! Med vingarna flyger han snabbt till brottsplatsen. Hans vingar är inte utrustade med någon laserstråle eller så. (Angel man är alldeles för fredlig för det). Det han gör för att fixa bovarna är att fladdra dem i ansiktet intensivt. Då blir det väldigt störigt för bovarna och de ger självklart upp på en gång.

2 kommentarer:

  1. Det var det mest fredliga o coola jag varit med om!
    Jag skulle kunna tänka mig att han (såklart) hade knävelborrar som han kunde hooka fast bovarna med också, och släppa ner dom nånannanstans, där det inte var så bråkigt, så dom fick lugna ner sig. Vad tror du om det?

    SvaraRadera
  2. Tror att det är en utmärkt idé! Jag ska tala med Angel man om detta.

    SvaraRadera